HOOFDSTUK 01 — DE START
Waarom zijn hondenmanden zo lelijk?
Het begon met onze honden. Niels met zijn Akita Inu, Jarno met zijn Boomer. Twee hondenbazen die hetzelfde probleem hadden: een mand vinden die comfortabel was voor de hond én niet de woonkamer verpestte. Wat we vonden was óf lelijk, óf duur, óf binnen drie maanden plat.
Dus zijn we samen gaan zoeken. Niet om zelf manden te gaan maken — daar zijn we niet voor opgeleid. Wel om de béste manden te vinden. Tientallen samples uit verschillende landen, allemaal getest op stevigheid, wasbaarheid en hoe ze eruit blijven zien na een paar maanden gebruik.
Wat hier in de shop ligt is wat de test heeft doorstaan. Door ons goedgekeurd, en — belangrijker — door onze honden.